ZAŠČITA OČI POZIMI

NOSITE SONČNA IN ZAŠČITNA OČALA

Uporaba sončnih očal je priporočljiva tudi pozimi, saj UV – žarki lahko vstopijo v vaše oči ne glede na vremenske razmere. Sneg v zimskem času povzroča odbijanje UV – žarkov, ki v oči vstopajo še močneje in zato povzročajo težave. UV – žarki lahko privedejo do resnih očesnih bolezni, kot je katarakta (siva mrena) ali makularna degeneracija (degeneracija rumene pege). Pazite, da vaša sončna očala blokirajo od 99 do 100% UVA – in UVB – žarkov. Pri udejstvovanju v različnih zimskih športih vam bodo zaščitna očala zaščitila oči pred delci ledu in snega. Priporočljivo je, da so zaščitna očala hkrati tudi sončna, predvsem pri smučanju in deskanju na snegu.

 

UPORABLJAJTE OČESNE KAPLJICE

Izpostavljenost notranjemu pregretemu zraku, ki je zaradi ogrevanja zelo suh, izsušuje oči in povzroča srbečico in pekoč občutek. Če na delovnem mestu večino časa preživite v zaprtem prostoru, poskrbite za ustrezno vlažnost vaših oči. Priporočljivo je, da pozimi povečate vnos kapljic za oči. Gelone kapljice za oči so izvrsten pripomoček za boljše udobje, saj preprečujejo sušenje površine očesa in pomagajo odplakovati prašne delce. So idealen nadomestek naravnih solz in se lahko uporabljajo brez recepta. Kapljice LAIM-CARE pa ostanejo na površini očesa več časa kot druge kapljice za oči, tako da se uporabljajo za ublažitev težav oziroma nestabilnosti filma solz in očesu zagotavljajo hidratacijo in svežino skozi ves dan. Kapljice za oči zagotavljajo hitro in učinkovito pomoč pri suhih in pekočih očeh.

PRIVOŠČITE SI ODMOR IN PAZITE NA PREHRANO

V zimskem času oči zaradi suhega in mrzlega zraka veliko prej postanejo utrujene in izsušene, zato je priporočljivo vnaprej določiti odmore od gledanja v zaslon, mobitel in televizijo. Pojdite na kavo ali daljši sprehod v naravo, dovolj za prekrvavitev telesa pa bo tudi že samo nekaj korakov po hodniku. Med delom na računalniku si vzemite tudi čas za vaje z očmi. Za zdravo telo in oči je pomembno, da skozi celo leto pazite na prehrano in zaužijete čim več hranljivih snovi. Pozimi povečajte vnos multivitaminov in antioksidantov (sadje in zelenjava, predvsem zelena zelenjava, kot sta špinača in ohrovt) ter beta karotena (korenček). Če imate suhe oči je priporočljivo zaužiti več maščobnih kislin omega 3, ki prispevajo k proizvodnji solz (ribe, predvsem losos in slanik). Ne pozabite tudi na redno pitje tekočine, s čimer skrbite za vlažnost kože, ožilja in oči. Priporočljivo je pitje zelenega čaja, ki ublaži napetost oči.